Opgave og ansvar på lige fod med mine kolleger
Jeg sidder i vores Medlemsservice og Virksomhedsservice, hvor jeg er finanselev og har med både medlemmer og virksomheder at gøre.
Jeg har lige haft en periode i Virksomhedsservice og er nu i Medlemsservice, hvor min tid er fordelt sådan, at jeg 2-3 dage om ugen rådgiver vores medlemmer på telefon og mail. Det kan være, de har brug for hjælp til at få overført deres pension, eller jeg taler med en efterladt til et medlem, der er afgået ved døden. Andre dage sidder jeg med sagsbehandling for både virksomheder og medlemmer.
Bliver glad af en god dialog med medlemmer
Det, der kan motivere mig ekstra meget, er, hvis jeg fx har talt med et medlem, der står i en svær situation og ikke aner, hvad vedkommende skal stille op. Hvis vi så har haft en mega god dialog, og jeg har hjulpet et menneske, der måske ikke troede, der var noget at gøre, gør det mig glad.
Ingen barriere, der først skulle brydes ned
Det er lidt en unik afdeling, jeg er landet i. Jeg var faktisk en smule nervøs for, om jeg ville passe ind i IP. Der er mange, der har været her i mange år, og måske ville det være svært at nedbryde den barriere, der var til de erfarne kolleger. Men det har det slet ikke været, for den barriere eksisterer ikke.
Jeg har også hurtigt lært flere at kende, og vi taler meget – både fagligt og privat – på tværs af afdelinger. Det sker tit, at jeg står og griner af et eller andet i frokostkøen sammen med kolleger, jeg måske ikke kender.